180heartbeats + Jung v Matt będzie reklamować Red Bull Mobile

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na kreatywną obsługę marki telekomunikacyjnej Red Bull Mobile, należącej do koncernu Red Bull.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie odpowiadać za social media, komunikację digital i in-store, telewizję internetową oraz kampanie taktyczne Red Bull Mobile.

O wyborze oferty 180heartbeats + Jung v Matt zdecydowało holistyczne podejście do marki, jakość kreatywnych rozwiązań, a także propozycja aktywacji angażujących społeczność Red Bull Mobile.

- Współpraca z marką, z którą nadajemy na podobnych falach, to wymarzony początek roku dla nas - mówi Radosław Smorga business director 180heartbeats + Jung v Matt.

Ostatnie działania duże reklamowe Red Bull Mobile realizowano wiosną 2019 roku. Kampanię pod hasłem #TakBardzoMobajl przygotowała agencja Plej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]