2,12 mln abonentów platformy nc+. 525 mln przychodów w I kwartale

Platforma nc+ na koniec I kwartału br. miała 2,12 mln abonentów. Operator zanotował w pierwszych trzech miesiącach br. niższe łączne przychody, ale wzrósł przychód z jednego klienta.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
2,12 mln abonentów platformy nc+. 525 mln przychodów w I kwartale

Na dzień 31 marca br. platforma nc+ obsługiwała 2,12 mln klientów post-paid, czyli o 80 tys. mniej niż rok temu. Natomiast od startu nc+ (ruszyła wiosną 2013 roku w wyniku fuzji Cyfry+ i n) platformie ubyło już 380 tys. klientów. Wśród nich było też około 100 tys. abonentów, które miało dekodery obu platform cyfrowych.

Jak podał TVN, miesięczne ARPU nc+ z usług abonamentowych w I kwartale 2015 roku wyniosło 68,2 zł, co  oznacza wzrost o 1 proc. względem I kwartału ub.r.

Natomiast łączne przychody platformy w tym okresie spadły o 1 proc. do 525 mln zł. Wskaźnik EBITDA wyniósł zaś 105 mln zł.

Grupa TVN ma 32 proc. akcji platformy nc+. Większościowym udziałowcem operatora jest Grupa Canal+, który posiada 51 proc. akcji operatora. Reszta należy do Liberty Global, właściciela sieci kablowej UPC Polska.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały