2/3 amerykańskiego rynku wyszukiwarek dla Google

Google uzyskało w lutym 66,44 procenta udziałów na amerykańskimrynku wyszukiwarek internetowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oznacza to wzrost o 0,46 procenta w porównaniu ze styczniem ijednocześnie najlepszy wynik Google na amerykańskim rynkuwyszukiwarek w historii. W porównaniu z lutym zeszłego roku Googlezyskało 2,54 procenta udziałów w rynku - informuje serwis MarketingCharts, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.

Na kolejnych miejscach znalazły się: Yahoo Search (20,59procenta udziałów w rynku), MSN Search (6,95 procenta) oraz Ask.com(4,16 procenta).

W ciągu minionych dwunastu miesięcy wyszukiwarka Ask.comzanotowała 18-procentowy wzrost liczby wyszukiwanych terminów,dzięki czemu jej udziały rynkowe w porównaniu z lutym zeszłego rokuzwiększyły się o 0,64 procenta, ale w porównaniu ze styczniemspadły o 0,05 procenta.

W obu przypadkach spadek zanotowało Yahoo Search: w porównaniu zmiesiącem wcześniej o 0,35 procenta, a wobec lutego 2007 o 0,88procenta. Z kolei wyszukiwarka MSN Search w ujęciu miesięcznymzyskała 0,05 procenta, a w ujęciu rocznym straciła aż 3,35procenta.

Pozostałe 46 monitorowanych przez Hitwise wyszukiwarek uzyskałow lutym łącznie tylko 1,87 procenta udziałów na amerykańskimrynku.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu