3/4 postów marek na Facebooku to zdjęcia

Zdecydowana większość treści umieszczanych przez marki na Facebooku zawiera zdjęcia - wynika z analizy Socialbakers.

km
km
Udostępnij artykuł:

75 proc. spośród 1,25 miliona postów opublikowanych na Facebooku przez ponad 30 tys. marek w okresie od 24 lutego do 24 marca br. zawierało zdjęcia.

Tylko w co dziesiątym poście znalazł się link, a kolejne były aktualizacje statusu (6 proc.) oraz albumy i klipy wideo (po 4 proc.).

grafika

Ponadto zdjęcia stanowiły 87 proc. najbardziej angażujących członków Facebooka postów, poprzez komentarze, udostępnianie i wyróżnianie przyciskiem "Lubię to!". Jedynie po 4 proc. najbardziej angażujących treści w serwisie jest generowanych przez linki i albumy, 3 proc. przez klipy wideo, a 2 proc. - przez aktualizacje statusu.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]