3,5 mld USD rocznych wpływów z reklam największych platform AVOD

W ciągu dwunastu miesięcy do końca września 2021 r. cztery największe platformy AVOD w USA osiągnęły 3,5 mld USD dolarów wpływów ze sprzedaży reklam - wynika z danych firmy Kantar.

km
km
Udostępnij artykuł:
3,5 mld USD rocznych wpływów z reklam największych platform AVOD

Największy przychód ze sprzedaży reklam zanotował serwis Hulu - 2,1 mld dolarów. Kolejne miejsca zajęły platformy Paramount+ (822 mln dolarów), Peacock (279 mln dolarów) oraz Tubi (250 mln dolarów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/platformy-streamingowe-ott-raport-conviva-ameryka-polnocna-europa-afryka_1 ##

W samym tylko wrześniu 2021 r. wymienione wyżej serwisy zanotowały w sumie 302 mln dolarów wpływów ze sprzedaży reklam, co stanowi wzrost o 46 proc. rok do roku. Natomiast najlepszym miesiącem w omawianym okresie był sierpień 2021 r. (305 mln dolarów).

grafika

W przyszłym roku Kantar zamierza objąć swoją analizą kolejne platformy AVOD, w tym Pluto TV, HBO Max, Discovery+ i Prende TV.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie