3,5 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zdecydowanym liderem

Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 3,50 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
3,5 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zdecydowanym liderem
„Na dobre i na złe”, fot TVP

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.45, począwszy od 30 sierpnia br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 3,50 mln osób, co przełożyło się na 23,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek pokazany 6 września br. Zgromadził on przed telewizorami 3,87 mln oglądających.

grafika

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje Polsat, który emitując wtedy siatkarski mecz Polska-Słowenia oraz „Supermodelkę Plus Size”, osiąga 13,16 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (widowisko „Wielki test” oraz mecz Ligi mistrzów Real-Madryt-Apoel; 8,23 proc.), a czwarty - TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Dom Marzeń” i „Milionerzy”; 8,13 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/5-mln-widzow-m-jak-milosc-tvp2-nokautuje-konkurencje ##

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest stacją pierwszego wyboru.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem