PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Barwy szczęścia” i „Na sygnale” od początku września w TVP1 i TVP2
„M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Barwy szczęścia” i „Na sygnale” od początku września w TVP1 i TVP2
2,18 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2021/2022
2,18 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2021/2022
TVP dalej będzie pokazywać seriale „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Barwy szczęścia” i „Na sygnale”
TVP dalej będzie pokazywać seriale „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Barwy szczęścia” i „Na sygnale”
Kaszubi oburzeni, że „Na dobre i na złe” powiela negatywne stereotypy o regionie. Nagrali klip z polemiką
Producent „Na dobre i na złe”, „Barw szczęścia” i „Na sygnale”: wpływy 19 proc. w dół, wzrósł zysk
Producent „Na dobre i na złe”, „Barw szczęścia” i „Na sygnale”: wpływy 19 proc. w dół, wzrósł zysk
2,36 mln widzów „Na dobre i na złe”, TVP2 nadal zdecydowanym liderem
2,36 mln widzów „Na dobre i na złe”, TVP2 nadal zdecydowanym liderem
„Na dobre i na złe” od 1 odcinka w TVP Seriale (wideo)
„Na dobre i na złe” od 1 odcinka w TVP Seriale (wideo)
„M jak miłość”, „Sylwester marzeń”, „Na dobre i na złe” i „The Voice Kids” hitami TVP2 w 2020 roku
„M jak miłość”, „Sylwester marzeń”, „Na dobre i na złe” i „The Voice Kids” hitami TVP2 w 2020 roku
2,20 mln widzów „Na dobre i na złe”, widownia rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 zdecydowanym liderem
2,20 mln widzów „Na dobre i na złe”, widownia rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 zdecydowanym liderem
Producent „Barw szczęścia” i „Na dobre i na złe”: wpływy sprzedażowe 3 proc. w górę, 5 mln zł rezerwy dot. epidemii
Producent „Barw szczęścia” i „Na dobre i na złe”: wpływy sprzedażowe 3 proc. w górę, 5 mln zł rezerwy dot. epidemii
Ekipy „M jak miłość” i „Na sygnale” wróciły na plan. W najbliższym czasie start zdjęć do „Na dobre i na złe” i „Barw szczęścia”
Ekipy „M jak miłość” i „Na sygnale” wróciły na plan. W najbliższym czasie start zdjęć do „Na dobre i na złe” i „Barw szczęścia”
2,94 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2019/2020
2,94 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2019/2020
Akcja charytatywna z okazji 20-lecia emisji serialu „Na dobre i na złe” (wideo)
Akcja charytatywna z okazji 20-lecia emisji serialu „Na dobre i na złe” (wideo)
2,65 mln widzów „Na dobre i na złe”, widownia rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 zdecydowanym liderem
2,65 mln widzów „Na dobre i na złe”, widownia rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 zdecydowanym liderem
Premiera „Barw szczęścia” 19 sierpnia, „M jak miłość” - 2 września, a „Na dobre i na złe” i „Na sygnale” - 4 września
Premiera „Barw szczęścia” 19 sierpnia, „M jak miłość” - 2 września, a „Na dobre i na złe” i „Na sygnale” - 4 września
3,6 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2018/2019. TVP2 zdecydowanym liderem
3,6 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2018/2019. TVP2 zdecydowanym liderem
3,9 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zmiażdżyła konkurencję
3,9 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zmiażdżyła konkurencję
„Na dobre i na złe” śledzi 4,1 mln widzów. TVP2 zdecydowanym liderem
„Na dobre i na złe” śledzi 4,1 mln widzów. TVP2 zdecydowanym liderem
TVP1 i TVP2 z serialowymi hitami 2017 roku, „Wojenne dziewczyny” najpopularniejszą nowością (TOP 25)
TVP1 i TVP2 z serialowymi hitami 2017 roku, „Wojenne dziewczyny” najpopularniejszą nowością (TOP 25)
Michał Żebrowski: występowanie w serialu „Na dobre i na złe” jest potrzebne, gdy aktor chce zaprosić widzów do teatru, żeby zobaczyli go w Gogolu i Czechowie
TVN liderem - rosną TVP1, TVP2 i Czwórka. TVN24 przed TVP Info
TVN liderem - rosną TVP1, TVP2 i Czwórka. TVN24 przed TVP Info
TVN liderem, udany tydzień TV Puls. 700 tys. widzów przewagi „Faktów" nad „Wiadomościami”
TVN liderem, udany tydzień TV Puls. 700 tys. widzów przewagi „Faktów" nad „Wiadomościami”
TVP2 wyprzedziła TVP1. „Wiadomości” z większą widownią, niż „Fakty”
TVP2 wyprzedziła TVP1. „Wiadomości” z większą widownią, niż „Fakty”
TVN wyprzedził Polsat. Seriale TVP2 hitami, „Fakty” na czele dzienników
TVN wyprzedził Polsat. Seriale TVP2 hitami, „Fakty” na czele dzienników
Polsat liderem w 4+, a TVN w 16-49 - TVP Info przed TVN24. „Fakty” na czele dzienników
Polsat liderem w 4+, a TVN w 16-49 - TVP Info przed TVN24. „Fakty” na czele dzienników
Udany tydzień Polsatu, coraz gorsze wyniki TVP1. 9,45 mln widzów meczu Polska-Czarnogóra
TVP2 po raz pierwszy od wielu lat wyprzedziła TVP1. 550 tys. widzów przewagi „Faktów” TVN nad „Wiadomościami” TVP1
TVP2 po raz pierwszy od wielu lat wyprzedziła TVP1. 550 tys. widzów przewagi „Faktów” TVN nad „Wiadomościami” TVP1
Spadek TVP1, TVP Info przed TVN24. TVN nowym liderem w 16-49
Spadek TVP1, TVP Info przed TVN24. TVN nowym liderem w 16-49
3,5 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zdecydowanym liderem
3,5 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zdecydowanym liderem
Mecz Polska-Kazachstan hitem tygodnia. Polsat liderem, TVN przed TVP1
„M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz serwis sportowy najdroższe we wrześniowym cenniku reklamowym TVP
Telewizja Polska: „Na dobre i na złe” nie znika z TVP2, pozwiemy Pudelka za kłamstwa
Telewizja Polska: „Na dobre i na złe” nie znika z TVP2, pozwiemy Pudelka za kłamstwa