Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.55, począwszy od 30 sierpnia br.
Średnia widownia pierwszych odcinków wyniosła 1,67 mln osób, co przełożyło się na 14,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność serialu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął uwagę 1,45 mln osób, drugi miał 1,75 mln, a trzeci - 1,83 mln.

Dla porównania, rok temu „Na dobre i na złe” po trzech pierwszych odcinkach (pokazanych od 7 do 21 września ub.r.) śledziło o 210 tys. osób więcej. Było to 1,88 mln osób, co przełożyło się na 14,85 proc. udziału w 4+, 11,95 proc. w 16-49 oraz 12 proc. w 16-59.
„Na dobre i na złe” nadawane jest na antenie TVP2 od 1999 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-m-jak-milosc-tvp2-opinie-kto-odszedl,7169485459187329a ##










