1,67 mln widzów serialu „Na dobre i na złe”

Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2023/2024 ogląda średnio 1,67 mln osób. Produkcja rok do roku straciła 210 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,67 mln widzów serialu „Na dobre i na złe”
„Na dobre i na złe”; fot. Artrama

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.55, począwszy od 30 sierpnia br.

Średnia widownia pierwszych odcinków wyniosła 1,67 mln osób, co przełożyło się na 14,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność serialu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął uwagę 1,45 mln osób, drugi miał 1,75 mln, a trzeci - 1,83 mln.

grafika

Dla porównania, rok temu „Na dobre i na złe” po trzech pierwszych odcinkach (pokazanych od 7 do 21 września ub.r.) śledziło o 210 tys. osób więcej. Było to 1,88 mln osób, co przełożyło się na 14,85 proc. udziału w 4+, 11,95 proc. w 16-49 oraz 12 proc. w 16-59.

„Na dobre i na złe” nadawane jest na antenie TVP2 od 1999 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-m-jak-milosc-tvp2-opinie-kto-odszedl,7169485459187329a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce