3,4 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zdecydowanym liderem

Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 3,44 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
3,4 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zdecydowanym liderem
Fot. Artrama

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.50, począwszy od 5 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 3,44 mln osób, co przełożyło się na 23,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-zyskalo-widzow-tvp2-liderem-rynku,7171227551008385a ##

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 5 września br. Zgromadził on przed telewizorami 3,46 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-of-poland-9-ogladalnosc-1-63-mln-widzow-tvp2-liderem-rynku,7171229067630209a ##

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje TVN, który emitując wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, osiąga 11,65 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (muzyczny program „Śpiewajmy razem. All Together Now”; 8,11 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym transmisje sportowe; 5,40 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest stacją pierwszego wyboru.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa