Niedawno zakończony sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.55, w okresie od 15 września ub.r. do 1 czerwca br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 2,18 mln osób, co przełożyło się na 16,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 26 stycznia br. Przed telewizorami zgromadził 2,52 mln oglądających.

Dla porównania, rok wcześniej „Na dobre i na złe” śledziło o 180 tys. osób więcej. Było to 2,36 mln osób, co przełożyło się na 16,42 proc. udziału w 4+, 13,15 proc. w 16-49 oraz 13,13 proc. w 16-59.
Jesienią nowe odcinki

„Na dobre i na złe” nadawane jest na antenie TVP2 od 1999 roku. Telewizyjna Dwójka w sezonie 2022/2023 będzie kontynuować realizowany przez Tadeusza Lampkę serial. Już trwają zdjęcia do nowych odcinków „Na dobre i na złe”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-m-jak-milosc-tvp2-gdzie-ogladac-koniec-emisja-kiedy-nowe-odcinki,7169849999156865a ##











