38 Content Communication wspiera komunikację akcji UNICEF Polska

UNICEF Polska rozpoczyna akcję, której celem jest wspólne wypracowanie założeń współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. W ramach kampanii odbędą się warsztaty dla firm, a także powstanie cykl podcastów. Akcję przygotowała 38 Content Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
38 Content Communication wspiera komunikację akcji UNICEF Polska

Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu jest odpowiedzią organizacji na stereotypowe spojrzenie na współpracę z przedsiębiorcami. UNICEF Polska chce odwrócić funkcjonującą dotychczas narrację, według której organizacja humanitarna jest jedynie odbiorcą wsparcia ze strony biznesu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/unicef-kryzys-klimatyczny-kryzys-praw-dziecka ##

UNICEF Polska zaprasza biznes do współpracy

Do udziału w projekcie zaproszonych zostało blisko 10 firm, zarówno tych posiadających strategie i doświadczenie w dziedzinie działań na rzecz społeczeństwa, jak i mniejszych, które dopiero planują zaangażować się w obszar CSR, w tym we współpracę z sektorem NGO.

Warsztaty przeprowadzą znani trenerzy biznesu – dr Joanna Heidtman i Piotr Piasecki, którzy będą też merytorycznie nadzorować powstawanie toolkita – poradnika zawierającego założenia współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dove-w-kampanii-reverse-selfie-zwraca-uwage-na-zly-wplyw-soacial-mediow-na-mlode-kobiety-wideo ##

Za realizację kampanii odpowiada 38 Content Communication.

- Chcemy pokazać biznesowi, że mamy wiele do zaoferowania. I wiele nas łączy. Mamy podobne potrzeby i wartości, które przyświecają na co dzień naszej działalności. Dlatego postanowiliśmy zaprosić biznes do dyskusji o tym, co organizacje, takie jak nasza mogą mu zaoferować.  Jest to jeden z elementów wielowątkowej kampanii PR, za której koncepcję i realizację odpowiada 38 Content Communication - mówi Paweł Barski, dyrektor marketingu i komunikacji UNICEF Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]