3Bit znów w telewizji

Gruppa66 Ogilvy przygotowała film reklamowy dla Kraft Foods Polska SA promujący nowy, większy batonik 3Bit, za cenę klasycznego.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania rozpoczęła się 5 lutego i będzie prowadzona w największych stacjach telewizyjnych.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowej promocji: 23% więcej batonika 3Bit za tę samą cenę. Koncepcja nowego 15 sekundowego filmu opiera się na wcześniejszej kreacji pod tytułem „Kasa”. Spot odświeżono wplatając dowcipną informację o dodatkowych 23% gratis. Poza tym uległa zmianie wizualizacja packshotu, z klasycznego na promocyjny. Spot jest dynamiczny i wesoły, skierowany do młodego konsumenta.

       

Po stronie klienta za kampanię odpowiada Dawid Borowiec (Marketing Manager Kraft Foods Polska S.A).

Kreację dla klienta przygotował zespół Ireneusza Brody, Group Creative Director w Gruppa66 Ogilvy. Za bieżącą koordynację działań dla klienta odpowiada zespół Olgi Sobieraj, Client Service Director Gruppa66 Ogilvy. Producentem spotu jest dom produkcyjny Design Direct, pod kierownictwem Anny Lewczuk.

Planowanie i zakup mediów prowadził dom mediowy Starcom.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały