4/4branddesign (Czteryczwarte) autorem rebrandingu Time Trend

Agencja 4/4branddesign (Czteryczwarte) jest autorem nowej odsłony marki Time Trend należącej do Grupy Zibi S.A., dystrybutora znanych marek zegarków jak Atlantic, Seiko, Casio, G-Shock czy Bulova.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
4/4branddesign (Czteryczwarte) autorem rebrandingu Time Trend

Salony z zegarkami Time Trend przeszły rebranding, zmiany wprowadzono też w komunikacji i stylu marki.

- Stworzyliśmy propozycję wizualizacji marki Time Trend, skupiając się na podkreśleniu przynależności do męskiego świata, jakim niewątpliwie jest świat zegarków. Nasze przesłanie koncentruje się na przyjemności z dzielenia czasu oraz swobodzie wyrażania siebie - mówi Przemek Wójcicki z 4/4branddesign.

Zmiany obejmują odświeżenie logo i kolorystyki, gdzie litera 'E' w logo Time Trend ewoluuje, stając się płaszczyzną ekspresji ze wskazówkami zegarowymi jako centralnym motywem. Chodziło o symboliczne przedstawienie czasu jako istoty marki. Fotografie będące częścią kampanii mają odkrywać świat prawdziwych pasji - góry, sporty wodne - jak również świat biznesu - jako metaforę wolności i przygody, a także elegancji. 

Nowe logo Time Trend zostało wprowadzone wraz z kampanią, do której Big Idea: "Są chwile, na które warto czekać" stworzył duet kreatywny: Kama Komaiszko i Grzegorz Scieszka. W ramach rebrandingu zaktualizowany zostanie również wygląd salonów oraz witryn Time Trend, aby odzwierciedlać nową koncepcję marki. 

Kampania reklamowa obejmuje szeroko zakrojone działania w mediach, wykorzystując różnorodne touchpointy: OOH/DOOH, radio, social media/digital, komunikacja digital w Centrach Handlowych. Jako nośniki wykorzystane zostały również formaty full-back na autobusach na terenie Warszawy i Trójmiasta. Nowa odsłona Time Trend została oficjalnie zaprezentowana na początku listopada 2023 roku, zwiastując nowy sposób komunikacji marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style