400 tysięcy osób randkuje z Interia.pl

Serwis randkowy Interia.pl najpopularniejszy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kilka dni przed przypadającą 8 lipca, pierwszą rocznicą powstania serwisu Randki w Portalu INTERIA.PL, liczba zarejestrowanych w nim użytkowników przekroczyła 400 tysięcy, z czego ponad 30 tysięcy udostępniło w swoich profilach zdjęcie lub galerię fotografii. Stawia to serwis zdecydowanie na pierwszym miejscu wśród podobnych usług w Polsce. Potwierdzeniem czołowej pozycji Randek jest nagroda główna - Grand Prix - przyznana serwisowi w marcu br. w III edycji prestiżowego konkursu i-net Awards.

- "Choć serwis z nazwy jest randkowy, to jednak okazuje się, że głównym powodem korzystania z niego nie jest wcale poszukiwanie życiowego partnera" - komentuje Grzegorz Wójcik, Dyrektor Programowy i Wiceprezes Zarządu INTERIA.PL. Wśród najczęściej wskazywanych przez użytkowników celów korzystania z serwisu na pierwszych miejscach znajdują się przyjaźń (74,8%), nawiązanie luźnej znajomości (72,3%) oraz wspólne uczestnictwo w imprezach (58,2%).

Od momentu uruchomienia serwisu w lipcu ubiegłego roku, jego funkcjonalność została znacząco rozszerzona. Obecnie komunikacja w czasie rzeczywistym pomiędzy użytkownikami jest możliwa poprzez: autorski system komunikacji wewnętrznej dostępny na stronach WWW, dedykowany kanał czat oraz SMSy, a także poprzez WAP, PDA, serwis teletekstowy TV Polsat (strona 400) i pocztę głosową. Korzystający z serwisu zyskali też dodatkową funkcjonalność zarządzania kontaktami z innymi użytkownikami i lepszą możliwość prezentacji własnej osoby w serwisie. Zwiększyła się również możliwość wyszukiwania użytkowników według zaawansowanych kryteriów.

Aktywność INTERIA.PL związana z Randkami wykracza poza match-making. Zyskując partnerów takich jak TV Polsat, RMF FM czy iTV serwis został obudowany dodatkowymi "eventami". Za pośrednictwem randki.interia.pl prowadzona była rekrutacja do wybranych programów telewizyjnych Polsatu, a ostatnio - w ramach wspólnego projektu - realizowany jest program iRandka w telewizji iTV. Cyklicznie organizowane są spotkania użytkowników serwisu, a dzięki audycji "Czas letni", nadawanej do końca wakacji na antenie RMF FM, każdy z "randkowiczów" ma co tydzień szansę wygrać wyjazd na weekendowy pobyt w ekskluzywnym hotelu w Szczyrku.

- "Projektując system byliśmy przekonani, że z serwisu będzie korzystała głównie młodzież, tymczasem udało nam się przyciągnąć osoby starsze, tak że średnia wieku korzystających z serwisu jest zdecydowanie wyższa" - komentuje Wójcik. - "Użytkownicy Randek są bardzo interesującą grupą demograficzną. Notujemy dzięki temu spore zainteresowanie serwisem ze strony reklamodawców". Największą grupę użytkowników (55,9%) stanowią osoby od 20 do 29 roku życia, a kolejną co do wielkości (18,1%) - osoby w wieku 30-39 lat. Blisko jedną trzecią korzystających (30,2%) stanowią osoby z wykształceniem wyższym, kolejne 18,4% - z wykształceniem niepełnym wyższym lub licencjackim. W sumie wykształcenie minimum średnie posiada 83,1% zarejestrowanych użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"