4F promuje kolekcję zimową

Z początkiem grudnia ruszyła szeroko zakrojona kampania marketingowa 4F, wspierająca kolekcję zimową. Przez całą zimę 4F będzie towarzyszyć wielbicielom śnieżnych aktywności sportowych i mody zarówno w zimowych kurortach, jak i największych miastach Polski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
4F promuje kolekcję zimową

Kampania 4F (marki należącej do OTCF) potrwa do 27 lutego 2022 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kolekcja-4f-igrzyska-tokio-material-produkowany-z-fusow-kawy ##

4F w kurortach narciarskich

4F w ramach promocji swojej kolekcji odwiedzi dziewięć największych i najchętniej wybieranych przez narciarzy stoków w Polsce (Kotelnica, Karpacz, Wisła, Szczyrk, Zakopane). Tam powita sportowców w imieniu marki 4F.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/4f-kolekcja-trening-robert-lewandowski-kolekcja-4f-x-rl9-cena ##

Marka będzie widoczna na siatkach zabezpieczających, matach wyhamowujących przy bramkach oraz na zapewniających relaks pufach do leżakowania i leżakach przy restauracjach. Dla najmłodszych narciarzy w szkółkach bezpiecznej jazdy przewidziano oznaczenie emblematem marki przeszkód oraz kamizelek dla dzieciaków. Dodatkowe atrakcje przewidziano w postaci aktywacji w social mediach np. dla osób na konkretnych stokach.

grafika
grafika

W kurortach zimowych przy trasach wjazdowych do miast m.in. w Krynicy, Bukowinie i Zieleńcu pojawią się  wielkoformatowe konstrukcje z kreacjami reklamowymi 4F. Całość realizowana przez agencję Media Nation potrwa od 15 grudnia do 1 marca 2022 r.

Promocja w kinach i na outdoorze

Kampania trwa także na przystankach autobusowych oraz tablicach wielkoformatowych Stroer & AMS w ponad 500 lokalizacjach łącznie w całym kraju.

Równolegle prowadzone będą działania w sieci w oparciu o największych wydawców online, programmatic, YouTube i VOD. Dodatkowo powstanie odsłona kampanii na łamach Onet, Sport.pl oraz innych największych wydawców.

Mullen Lowe Mediahub odpowiada za kreacje banerowe w trzech wariantach key visuali.

Kampania w social mediach realizowana będzie przez agencję BeDigital.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/4f-fuel-kapsulki-shoty-drinki-proszki-tabletki-sklad-gdzie-kupic-opinie ##

W tym obszarze przewidziana jest promocja wybranych aktywacji i kolekcji ubrań zimowych. W social mediach zostaną wykorzystane również video i banery statyczne. Mocnym elementem będzie współpraca z influencerami: sześciu stałych ambasadorów zimowych zaprezentuje ubrania i wybrane nowinki techniczne z najnowszej kolekcji 4F.

W 40 największych kinach Cinema City w całej Polsce, emitowane są 15-sekundowe spoty wideo.

Pod koniec grudnia pojawi się filtr AR w formie gry na Instagram Instastories, realizowane razem z partnerem Facebook. Zabawa pozwala przekonać się, jak działają gogle narciarskie 4F z wymiennymi szybkami, które w tym sezonie są ważnym elementem zimowej kolekcji. Działania promocyjne wpierać będą mikroinfluencerzy, którzy zaprezentują, jak działa konfigurator oraz zachęcą do zabawy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"