4FIZJO klientem PromoTraffic

Agencja PromoTraffic rozpoczyna współpracę z 4FIZJO, firmą produkującą sprzęt sportowy i akcesoria do fizjoterapii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
4FIZJO klientem PromoTraffic

PromoTraffic zajmie się obsługą kampanii Google Ads, reklamą programmatic oraz zadaniami z zakresu SEO, dla polskiej marki 4FIZJO. Celem jest nie tylko budowa pozycji firmy produkującej sprzęt sportowy oraz akcesoria do fizjoterapii na polskim rynku, ale też zagraniczna ekspansja.

– Naszym głównym zadaniem będzie przygotowanie strategii działań Google Ads i zbudowanie struktury konta reklamowego w oparciu o analizy rynku, dotychczasowych działań oraz potrzeb klienta - opisuje Robert Stolarczyk, prezes zarządu PromoTraffic.

Agencja zajmie się także optymalizacją domeny 4FIZJO pod kątem SEO. - Będziemy do tego dążyć poprzez jeszcze skuteczniejszą egzekucję strategii SEO/PPC poprzez implementację zaplecza technologicznego i postawieniu na analizę danych. Efektem działań ma być zbudowanie nowej jakości ruchu, skalowanie przychodów i poszerzenie kanałów dotarcia do konsumenta – zaznacza Robert Stolarczyk. Agencja będzie także wspierała 4FIZJO w ekspansji marki na zagraniczne rynki.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style