4Frame zmienia nazwę na twożywo

Agencja 4Frame zmienia nazwę na twożywo. Nowa nazwa ma podkreślać, że to agencja kreatywna, która stawia na twórczą pracę i otwarte podejście, bez żadnych ram i ograniczeń.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak tłumaczą przedstawiciele agencji, nowa nazwa oraz filozofia są urzeczywistnieniem działania w oparciu o pracę zespołową i warsztatową. W ten sposób agencja chce podkreślić, że najważniejszy jest otwarty umysł i chęć tworzenia.

-  „Żywe tworzenie” oznacza dla nas kreatywność, która pracuje bez względu na budżet czy medium. Kreatywność inspirowaną życiem, która rezonuje wśród konsumentów. Nie jest sztuką generowanie wielu uwodzących pomysłów. Sztuką jest osiąganie dzięki tym pomysłom rynkowej sprawczości - mówi Norbert Piotrowski, head of strategy agencji. - Twożywo to miejsce, gdzie pielęgnuje się etos efektywności. Swoją wyobraźnię ukierunkowujemy na działanie - dodaje.

twożywo stawia przede wszystkim na bliską i wspólną pracę z klientem, aby dzięki temu team projektowy miał pełne zrozumienie marki, celów, specyfiki kategorii. Mocną stroną agencji mają być relacje i zespół.

- Klienci potrzebują dzisiaj agencji do zadań specjalnych. Takich, które potrafią przekładać trendy i nowe narzędzia na personalizowane dla danej marki idee i rozwiązania. A te w efekcie przyniosą konkretne pieniądze do budżetu Klienta - mówi Marcin Kramek, managing partner, twożywo. W naszym podejściu kluczowy jest pierwiastek ludzki. Dlatego stawiamy na interdyscyplinarne, seniorskie zespoły, płaską strukturę i sprawność procesów. twożywo to dla nas nie tylko nowa marka. To także filozofia, twórcze podejście i przepis na odkrywanie dla marek najkrótszych dróg do osiągnięcia rezultatów - dodaje.

Z wprowadzeniem nowej nazwy wiąże się zmiana identyfikacji wizualnej, która została uproszczona i uspójniona z nowym podejściem. Identyfikacja została przełożona na twozywo.pl oraz na kanały i narzędzia komunikacyjne agencji.

Ostatnie poważne zmiany w ofercie i identyfikacji wizualnej agencji 4Frame miały miejsce w 2017 roku. Zmieniono logo, agencja wzmocniła też kompetencje kreatywne i digitalowe.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek