5,5 mln widzów Mikołajkowego bloku reklamowego

Nadany w Polsacie 6 grudnia o godz. 18.45 tuż przed Wydarzeniami"Mikołajkowy blok reklamowy" obejrzało średnio ponad 5,5 mlnwidzów. Dzięki temu udało się zebrać 840 tys. zł, które stacjaprzekaże na rzecz Fundacji Polsat. To rekord akcji Polsatu.

PP - dane: AGB Nielsen Media Research
PP - dane: AGB Nielsen Media Research
Udostępnij artykuł:

W tym roku wśród firm, które zdecydowały się wykupić reklamybyły: Polska Telefonia Cyfrowa, Iberia Motor Company, GE MoneyBank, Kraft Foods Polska, McDonalds Polska, Cyfrowy Polsat, NestlePolska, Castorama, Bonduelle, Citibank, Danone, QXL Poland,Procter&Gamble, Mlekovita Spółdzielnia Mleczarska, Bank BPH,Unilever Polska, Liberty Seguros y Reaseguros, P4, Mattel Polskaoraz BZ WBK AIB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych.

Charytatywny "Mikołajkowy Bok Reklamowy" zorganizowano w tymroku po raz czwarty. Rok temu obejrzało go ponad 5,1 mln widzów, azebrano ok. 530 tys. zł. W sumie trzy poprzednie edycje przyniosłyłączny dochód wynoszący ponad 1,7 mln zł.

PP - dane: AGB Nielsen Media Research
Autor artykułu:
PP - dane: AGB Nielsen Media Research
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?