7,5 mln internautów w Polsce

W maju przybyło ponad 300 tys. osób internautów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z najnowszych danych  z badania Net Track, w maju było w Polsce ponad 7,5 mln użytkowników internetu (osoby powyżej 15 roku życia). W porównaniu do kwietnia oznacza to wzrost o ponad 300 tys. osób.

Gdzie korzystasz z internetu   w domu52,28%  w pracy24,92%  w szkole / na uczelni25,83%  u znajomych15,28%  w kawiarni internetowej, sklepie komputerowym14,66%  w innym miejscu2,58%Jak często korzystasz z internetu   codziennie lub prawie codziennie37,85%  kilka razy w tygodniu27,72%  raz na tydzień18,11%  kilka razy w miesiącu10,36%  raz na miesiąc4,19%  rzadziej niż raz na miesiąc1,77%  trudno powiedzieć0,00%Którą stronę internetową odwiedziłeś w ciągu miesiąca (pierwsza 10 spośród 50 badanych)  ONET (www.onet.pl)75,57%  WIRTUALNA POLSKA (www.wp.pl)62,57%  INTERIA.PL (www.interia.pl)45,85%  GOOGLE (www.google.pl)36,91%  GADU-GADU (www.gadugadu.pl)30,89%  ALLEGRO (www.allegro.pl)19,27%  IDEA (www.idea.pl)19,18%  PORTAL GAZETA (www.gazeta.pl)17,81%  ERA (www.era.pl)14,93%  PORTAL O2 (www.o2.pl)12,38%

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji