7milowy w Double Design

Agencja reklamowa Double Design uczestniczyła w tworzeniu wizerunku firmy 7milowy - nowopowstałej spółki na rynku oprogramowania wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja Double odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie wizerunku firmy 7milowy, obejmującego w szczególności: system identyfikacji wizualnej, koncepcję komunikacji, projekt layoutu serwisu internetowego oraz projekt i produkcję firmowych folderów reklamowych - podano w komunikacie prasowym.

- Postawiliśmy przed sobą niełatwe zadanie - mówi Beata Zbrowska, Kierownik Marketingu w firmie 7milowy. - Chcieliśmy, aby nasi klienci znajdowali w nas rzetelnego i godnego zaufania partnera do rozmowy o swoim biznesie i jednocześnie czuli, że wdrożenie nawet złożonych narzędzi informatycznych to zadanie możliwe do realizacji również dla niewielkiej firmy. Chcieliśmy przełamać powszechną w branży IT barierę niedostępności. Nasz wizerunek miał być jak najbardziej przystępny i przyjazny naszym klientom. Kwestie kreacji powierzyliśmy Agencji Double Design i sygnały, jakie dostajemy od naszych klientów dowodzą, że był to słuszny krok.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?