Nowy program „8 wspaniałych” nadawany był na antenie Jedynki w piątki o godz. 20.35, w okresie od 20 marca do 29 maja 2020 roku. Średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,31 mln widzów. Przełożyło się to na 9,02 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serii. Przyciągnął uwagę 2,01 mln osób.

TVP1 w paśmie emisji reality-show była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajął Polsat nadający w tym czasie filmy fabularne, co przełożyło się na 12,73 proc. udziału. „Wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (filmy; 8,90 proc.) i TVP2 (również filmy; 4,55 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była trzecia.
Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków produkcji wyniosły 3,79 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rolnik-szuka-zony-6-sezon-ogladalnosc-tvp1-byla-liderem,7170801493034625a ##
„8 wspaniałych” to liczący 10 odcinków autorski program Telewizji Polskiej, który nadawca zrealizował we własnym zakresie. Wystąpiło w nim wyłonionych w castingach ośmiu samotnych mężczyzn w wieku od 38 do 49 lat chcących zwiększyć swoją atrakcyjność u kobiet. Nowy projekt poprowadziła Marta Manowska.










