„>80 lat sprawdzonej jakości i niezawodności” w kampanii urządzeń Danfoss

Ruszyła międzynarodowa kampania reklamująca urządzenia firmy Danfoss. Działania przygotowała i realizuje agencja San Markos.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„>80 lat sprawdzonej jakości i niezawodności” w kampanii urządzeń Danfoss

Akcja ma charakter wizerunkowo-produktowy, jest skierowana przede wszystkim do specjalistów zajmujących się montażem instalacji. Potrwa do końca kwietnia.

W Polsce działania są prowadzone w prasie i internecie (tytuły branżowe) oraz punktach sprzedaży, natomiast w kilku innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Bułgarii, Czechach, Rumunii, Słowenii, Serbii, Węgrzech, Chorwacji) obejmuje tylko punkty sprzedaży.

grafika

Kreacją reklam zajęła się agencja San Markos, która odpowiada też za zakup mediów na potrzeby akcji.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?