81 proc. polskich internautów korzysta z programów lojalnościowych, częściej za pomocą kart niż w sieci

Korzystania z programów lojalnościowych deklaruje 81 proc. polskich internautów. Zdecydowanie więcej osób używa do tego kart i kuponów niż serwisów internetowych i aplikacji mobilnych. Ponad połowa częściej kupuje produkty i usługi promowane w takich akcjach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z badania internetowego przeprowadzonego przez dr. Tomasza Barana z Uniwersytetu Warszawskiego na zlecenie 2take.it wynika, że 74 proc. Polaków biorących udział w programach lojalnościowych używa przy tym plastikowych kart. 33 proc. korzysta ze stron internetowych, 32 proc. - z kuponów, a 26 proc. - z kart, na których zbiera się pieczątki. Aplikacje mobilne są używane przez 19 proc. respondentów.

grafika

Dwie trzecie uczestników programów lojalnościowych deklaruje, że takie akcje zachęcają ich do częstszego kupowania promowanych produktów i usług (16 proc. jest o tym zdecydowanie przekonanych).

Przeciwną opinię wyraziło 24 proc. respondentów (3 proc. zdecydowanie).

grafika

Opinie znajomych o produktach i usługach są ważne dla ponad połowy ankietowanych (dla 9 proc. - bardzo istotne). Z kolei dla 27 proc. są raczej nieważne, a dla 6 proc. w ogóle nieistotne.

grafika

Kosmetyki pod wpływem rekomendacji kupuje trzykrotnie większa część kobiet niż mężczyzn, a smartfony -  prawie dwa razy więcej panów niż pań.

grafika

Badanie zostało przeprowadzone w marcu br. metodą CAWI na internetowym panelu Ariadna. Respondentami była ogólnopolska grupa 1074 internautów w wieku od 18 lat i więcej, dobranych wg reprezentacji w populacji internautów dla płci, wieku, wykształcenia i wielkości miejscowości zamieszkania.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day