81 proc. polskich internautów korzysta z programów lojalnościowych, częściej za pomocą kart niż w sieci

Korzystania z programów lojalnościowych deklaruje 81 proc. polskich internautów. Zdecydowanie więcej osób używa do tego kart i kuponów niż serwisów internetowych i aplikacji mobilnych. Ponad połowa częściej kupuje produkty i usługi promowane w takich akcjach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z badania internetowego przeprowadzonego przez dr. Tomasza Barana z Uniwersytetu Warszawskiego na zlecenie 2take.it wynika, że 74 proc. Polaków biorących udział w programach lojalnościowych używa przy tym plastikowych kart. 33 proc. korzysta ze stron internetowych, 32 proc. - z kuponów, a 26 proc. - z kart, na których zbiera się pieczątki. Aplikacje mobilne są używane przez 19 proc. respondentów.

grafika

Dwie trzecie uczestników programów lojalnościowych deklaruje, że takie akcje zachęcają ich do częstszego kupowania promowanych produktów i usług (16 proc. jest o tym zdecydowanie przekonanych).

Przeciwną opinię wyraziło 24 proc. respondentów (3 proc. zdecydowanie).

grafika

Opinie znajomych o produktach i usługach są ważne dla ponad połowy ankietowanych (dla 9 proc. - bardzo istotne). Z kolei dla 27 proc. są raczej nieważne, a dla 6 proc. w ogóle nieistotne.

grafika

Kosmetyki pod wpływem rekomendacji kupuje trzykrotnie większa część kobiet niż mężczyzn, a smartfony -  prawie dwa razy więcej panów niż pań.

grafika

Badanie zostało przeprowadzone w marcu br. metodą CAWI na internetowym panelu Ariadna. Respondentami była ogólnopolska grupa 1074 internautów w wieku od 18 lat i więcej, dobranych wg reprezentacji w populacji internautów dla płci, wieku, wykształcenia i wielkości miejscowości zamieszkania.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication