823 tys. abonentów sieci Multimedia Polska, mocno rośnie telewizja cyfrowa

Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec czerwca br. miała 823 tys. abonentów. Cały czas najdynamiczniej rośnie liczba abonentów telewizji cyfrowej, która w tym roku przegoniła liczbę klientów telewizji analogowej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
823 tys. abonentów sieci Multimedia Polska, mocno rośnie telewizja cyfrowa

Spółka Multimedia Polska w raporcie kwartalnym podała, że łączna liczba jej abonentów na dzień 30 czerwca br. wyniosła 822,9 tys., o 100 więcej niż rok wcześniej.

Liczba klientów telewizji analogowej spadła na koniec I kwartału br. o 11,54 proc. do 327,4 tys. i była niższa od liczby klientów telewizji cyfrowej. Z tej ostatniej usługi korzystało 352,5 tys. klientów, co oznacza wzrost o 18,95 proc.

Z kolei o 6,24 proc. wzrosła liczba abonentów internetu. Na koniec czerwca br. korzystało z niego już 515,7 tys. klientów Multimediów. Spółka miała też 284,4 tys. użytkowników usług głosowych, w tym 272 tys. klientów telefonii abonenckiej, co oznacza wzrost o 3,03 proc.

Łączna liczba sprzedanych usług (RGU) Multimediów na koniec czerwca br. to ponad 1,564 mln, czyli o 0,22 proc. więcej względem stanu na koniec czerwca ub.r. 300,1 tys. klientów operatora korzystało z dwóch usług, a 128,6 tys. z trzech.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/upc-ma-mniej-abonentow-ale-rosnie-liczba-sprzedanych-uslug ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej