Aasa Polska po raz drugi aktywizuje seniorów przy wsparciu młodych kampanią Aasy Netu

Aasa Polska uruchamia drugą edycję ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Aasy Netu”, której celem jest aktywizacja cyfrowa osób dojrzałych, przy wsparciu młodszych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Aasa Polska po raz drugi aktywizuje seniorów przy wsparciu młodych kampanią Aasy Netu

W ramach kampanii przygotowano bezpłatne materiały edukacyjne dla starszych osób, które praktycznie i przystępnie pokazują im, jak korzystać z internetu. Zachęcają także dzieci i wnuki, aby towarzyszyli swoim bliskim w nauce. Na stronie internetowej akcji opublikowano cykl filmów instruktażowych - jak korzystać z bankowości on-line, robić zakupy w sieci oraz jak zachować bezpieczeństwo w internecie

Na stronie dostępne są także poradniki z ubiegłorocznej odsłony kampanii, dotyczące tego jak pisać maile, korzystać z Facebooka, prowadzić rozmowy on-line czy wyszukiwać informacje w internecie.

Dodatkowo, we współpracy z Kantar Public powstał raport na temat postrzegania aktywności seniorów w internecie oczami młodych osób.

Partnerami tegorocznej odsłony kampanii Aasy Netu są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Fundacja e-Bezpieczni, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce oraz Stowarzyszenie Manko.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?