ABI: konsumenci lubią wideo online, ale niewielu zrezygnuje z płatnej telewizji

Zainteresowanie i konsumpcja mediów online cały czas szybko rośnie. Co prawda operatorom płatnej telewizji jeszcze z tego powodu nie zaczęło ubywać subskrybentów, ale niedługo będą musieli oni bezpośrednio konkurować z internetowymi dostawcami.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z przeprowadzonego przez firmę ABI Research badania, w którym udział wzięło 1005 konsumentów, wynika że 32 proc. respondentów jest zainteresowanych oglądaniem internetowych treści wideo na ekranie telewizora.

To prawie dwa razy większy odsetek w porównaniu z podobnym badaniem przeprowadzonym przez ABI w 2008 roku.

Jednak pomimo że zainteresowanie umożliwiającymi to urządzeniami rośnie, a konsumenci są zaciekawieni alternatywnymi źródłami treści wideo, tylko 13 proc. pytanych stwierdza obecnie, że rozważyłoby rezygnację z płatnej telewizji w zamian za otrzymywanie treści wideo tylko drogą internetową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana