Abonenci sieci kablowych chcą płacić za pojedyncze kanały

71 procent abonentów kablówek w USA nie chce płacić za kanały,których nie ogląda.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kolejne 82 procent jest zdania, że obecnie ponoszone przez nichkoszty w tym zakresie są za wysokie - informuje serwis MarketingCharts, powołując się na dane firmy badawczej Zogby.

Abonenci sieci kablówek, którzy oglądają tylko kilka stacji zwykupionego pakietu, mają nadzieję, że pozytywnie zakończą siępodjęte przez Federalną Komisję ds. Komunikacji (FederalCommunications Commission - FCC) starania, aby dostawcy musieliudostępnić swoim odbiorcom tzw. system 'a la carte'. Umożliwiłobyto indywidualny zakup kanałów, który preferuje ponad połowabadanych, zamiast obecnie oferowanych pakietów.

Z badania Zogby wynika, że 52 procent abonentów sieci kablowychwolałoby samemu decydować, za jakie kanały płaci, w porównaniu do35 procent preferujących obecne zasady oraz 12 procentniezdecydowanych.

Operatorzy kablowi oraz stacje telewizyjne twierdzą, żewprowadzenie systemu 'a la carte' oznaczałoby brak możliwościdalszego funkcjonowania dla mniejszych i mniej znanych kanałów.Jednak 52 procent badanych stwierdziło, że taka możliwość nie jestdla nich zmartwieniem. Odmiennego zdania było 42 procentrespondentów.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami