Abra: My wiemy jak (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa sklepów meblowych Abra. Akcję pod hasłem „My wiemy jak” firma przygotowała wspólnie z agencją reklamową Ad Heads.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii reklamowej sklepów meblowych Abra prezentowane są sylwetki ich klientów. W 15-sekundowych spotach najpierw przedstawiane są potrzeby tych osób związane z zakupami mebli, a następnie sprzedawca Abry proponuje odpowiednie rozwiązania. W każdej reklamie promowany jest też konkretny zestaw mebli.

Spoty są emitowane w Polsacie i TVN, m.in. przy serialach „Szpilki na Giewoncie”, „Hotel 52” i „Prosto w serce” oraz przy programach „X-Factor”, „Must be the music” i „Kulinarne rewolucje”.

Kampanię przygotował dział marketingu sieci Abra, przy kreacji i produkcji współpracując z agencją reklamową Ad Heads.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber