Ad.net zmienia serwery AdOcean na BBelements

Internetowa sieć reklamowa Ad.net zmienia system serwowania reklam na stronach swoich wydawców z AdOcean na BBelements. Dzięki temu pojawią się w niej nowe formaty reklamowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

System BBelements, na który z AdOcean przechodzi sieć Ad.net, ma jej zapewnić lepsze funkcjonalności i możliwości serwowania reklamy online oraz pełen pomiar skuteczności kampanii internetowych. W oparciu o nowy adserwer zostanie poszerzona oferta sieci dotycząca reklam wideo i kontekstowych. Możliwe stanie się również targetowanie reklam na telefony komórkowe, w tym iPhone'y i smartphony z systemem Symbian.

Przejście na system BBelements to pierwszy projekt, który Ad.net realizuje wspólnie z pozyskanym niedawno inwestorem zagranicznym (więcej). Spółka zapowiada już kolejne inwestycje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON