Adtech IQ - nowa platforma reklamowa Onetu

Onet wdrożył nową platformę adserwerową, będącą narzędziem do obsługi kampanii reklamowych w obszarach display, wideo i mobile. Partnerem Onetu w zakresie technologii reklamowych została firma Adtech z Grupy AOL.

km
km
Udostępnij artykuł:

W efekcie wdrożenia platformy Adtech IQ, firmy reklamujące się w serwisach Onetu zyskują takie możliwości jak zarządzanie powierzchnią reklamową prowadzone na bieżąco z poziomu platformy, wsparcie dla kampanii wideo, mobile i rich media oraz raportowanie realizacji kampanii.

W raportach klienci standardowo otrzymają informacje m.in. o zasięgu kampanii (liczba unique users) oraz dane na temat interakcji zawartych w kreacjach wideo i rich media.

Wdrożona w Onecie platforma Adtech IQ posiada certyfikaty zgodności ze standardami IAB w zakresie emisji i pomiaru reklamy display, wideo i mobile.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek