Agata Florczak business integrated managerką w Audience Media Group

Agata Florczak awansowała na stanowisko business integrated managerki w Audience Media Group, grupie mediowej specjalizującej się w digital marketingu. Do zespołu dołączyły też Zofia Kostrzewa, Anastasiya Baranouskaya oraz Sylwia Szeszko.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agata Florczak business integrated managerką w Audience Media Group

Agata Florczak związana jest z Audience Media Group od marca. Jako head of performance marketing odpowiadała za szeroko rozumiane działania efektywnościowe. Ma doświadczenie w obsłudze kampanii rozliczanych w modelach CPC, CPL, CPS SUC, opartych o display, nativ, push, retargeting oraz e-mailing.

Teraz awansowała na business integrated managerkę. Obszar jej kompetencji obejmuje – oprócz dotychczasowych działań z zakresu marketingu efektywnościowego – wsparcie klientów w realizacji kampanii reklamowych wideo online oraz digital audio.Agata Florczak z branżą marketingową związana jest od ponad 10 lat. Odpowiadała zarówno za pozyskiwanie klientów, jak i realizację oraz optymalizację kampanii afiliacyjnych, a także za tworzenie strategii wielokanałowych i media planów.  

Do AMG dołączyły też: Zofia Kostrzewa, Anastasiya Baranouskaya oraz Sylwia Szeszko.

Zofia Kostrzewa na stanowisku account managerki odpowiada za koordynację działań związanych z kampaniami efektywnościowymi. Jest absolwentką neurokognitywistyki na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie. Z Uniwersytetem związana jest również jako wykładowczyni na Wydziale Psychologii, gdzie prowadzi zajęcia m.in. ze statystyki. Pracuje również w Emotion Cognition Lab (Interdyscyplinarne Laboratorium Regulacji Emocjonalnej i Procesów Poznawczych), w ramach którego współprowadzi projekty badawcze.

Anastasiya Baranouskaya jako junior traffic managerka odpowiada za testy, implementację oraz monitorowanie kampanii z obszaru performance marketingu, wideo oraz audio. Jest absolwentką kierunku Frontend Web Developer.

Sylwia Szeszko na stanowisku junior account managerki odpowiada zarówno za współpracę z wydawcami, jak i za prowadzenie oraz optymalizację kampanii efektywnościowych i kampanii wideo. Jest absolwentką kierunku Zarządzanie w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski