„Agenci T.A.R.C.Z.Y.” ze słabą widownią. Serial ma tylko 960 tys. widzów

Nowy amerykański serial „Agenci T.A.R.C.Z.Y.” ogląda średnio 960 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Agenci T.A.R.C.Z.Y.” ze słabą widownią. Serial ma tylko 960 tys. widzów

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków „Agentów T.A.R.C.Z.Y.” (emitowanych we wtorki o godz. 20.25, począwszy od 3 marca br.) wyniosła 960 tys. osób. Przełożyło się to na 5,74 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów (1,04 mln) zgromadził pierwszy odcinek produkcji.

Oglądalność serialu odcinek po odcinku

W paśmie nadawania „Agentów T.A.R.C.Z.Y.” TVP1 przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” w tym czasie zajmuje TVP2, która emituje wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się na aż 36,32 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (film fabularny i „Hell's Kitchen”; 9,81 proc.) oraz TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 9,52 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność „Strażaków” na tle konkurencji

„Agenci T.A.R.C.Z.Y.” to amerykański serial science-fiction, opowiadający o grupie agentów prowadzących śledztwa w sprawie ludzi posiadających super moce i paranormalnych wydarzeń na całym świecie. To wspólna produkcja ABC Studios, Marvel Television i Mutant Enemy, wcześniej emitowana w Polsce jedynie na kodowanym kanale FOX.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"