Agencja ARRS Effectica w światowej sieci ComVort

ARRS Effectica została zaproszona do elitarnego stowarzyszenia ComVort z siedzibą w Barcelonie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

ComVort to międzynarodowa organizacja niezależnych agencji komunikacji marketingowej. W ciągu piętnastu lat działalności do ComVort przystąpiło ponad 40 niezależnych agencji z całego świata. W efekcie stowarzyszenie to jest numerem jeden w Europie i piątym na świecie pod względem ilości zrzeszanych agencji reklamowych, co daje w sumie 1400 klientów obsługiwanych wewnątrz sieci.

Filozofią ComVort jest działanie oparte na gruntownym rozumieniu lokalnych rynków i zwyczajów, tak by efektywnie osiągać zamierzone cele. Założeniem ComVort jest stowarzyszanie agencji z całego świata, które dzięki profesjonalizmowi, niezależności oraz skuteczności są w stanie tworzyć strategie zarówno na płaszczyźnie lokalnej jak i międzynarodowej, będąc pod względem jakości jak i ceny oferowanych usług konkurencją dla agencji sieciowych. Firmy stowarzyszone w ComVort są prowadzone przez ich właścicieli, co daje klientom pewność, że ich indywidualne potrzeby zostaną szybko i właściwie rozpoznane i w konsekwencji zaspokojone.

Zaproszenie ARRS Effectica do grupy ComVort jest świadectwem znaczenia, jaką firma odgrywa na polskim rynku reklamy  i oceną jej dotychczasowych działań. ARRS Effectica od lat należy do czołówki niezależnych  agencji full service,  pracuje m.in dla takich klientów jak: Hewlett-Packard Polska, ECE Projektmanagement Polska: ( Galeria Dominikańska, Galeria Łódzka), Rettig - Heating: Purmo, LUKAS S.A., Grupa Górażdże (HeidelbergCement Group), Amrest: KFC, Pizza Hut, Rőben - Ceramika Budowlana, Work Service.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"