Agencja Brain będzie dalej obsługiwać Delikatesy Centrum

Należąca do Eurocashu sieć sklepów Delikatesy Centrum zawarła z agencją reklamową Brain umowę dotyczącą długofalowej współpracy.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Agencja Brain będzie dalej obsługiwać Delikatesy Centrum

Agencja Brain w ub. roku realizowała pojedyncze kampanie reklamowe dla Delikatesów Centrum. Była to m.in. kampania pod hasłem “Nikt nie jest właścicielem niskich cen” czy “3maj się Polsko”. W tej ostatniej wystąpił aktor Daniel Olbrychski.

Delikatesy Centrum promował też w ub.r. Zenek Martyniuk. Teraz sieć reklamuje się spotami hasłem “Dużo więcej niż niskie ceny i niskie ceny”. 

Detalista postanowił kontynuować współpracę z agencją Brain i zawarł z nią umowę o długofalowej współpracy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów