Agencja d*fusion communication przez 5 kolejnych lat dla Microsoftu

Polski oddział firmy Microsoft postanowił przedłużyć współpracę w zakresie obsługi public relations z agencją d*fusion communication. Umowę podpisano na pięć kolejnych lat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja d*fusion communication przez 5 kolejnych lat dla Microsoftu

W dotychczasowej współpracy d*fusion realizowała strategie komunikacji dla poszczególnych produktów i usług oraz obszarów tematycznych, jak i działania media relations dla całej firmy. Ponadto zespół agencji odpowiedzialny jest za prowadzenie biura prasowego oraz wspieranie obecnych i inicjowanie nowych projektów komunikacyjnych w obszarach konsumenckim i biznesowym.

- Rok wspólnych działań pozwolił nam wypracować wzajemnie korzystny model współpracy, w efekcie czego zdecydowaliśmy przedłużyć umowę na kolejne lata. Doceniamy innowacyjne podeście do komunikacji i wysoki poziom zaangażowania, jakie prezentują członkowie pracującego dla nas zespołu agencji.  Wierzymy, że kontynuacja współpracy z d*fusion communication pozwoli nam jeszcze bardziej efektywnie realizować cele strategiczne naszej firmy w zakresie komunikacji” - mówi Joanna Frąckowiak, PR Lead i rzecznik prasowy polskiego oddziału Microsoft.

Z ramienia d*fusion communication dla Microsoft na stałe pracuje zespół w składzie: Łukasz Malczewski, Kamil Kozłowski, Tomasz Lachowski oraz Piotr Jamrogiewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek