Marcin Michalski założył agencję Digital Hunters

Nowo powstała agencja Digital Hunters specjalizuje się w rekrutacji managerów wysokiego szczebla z obszaru digital marketingu. Założył ją Marcin Michalski, były członek zarządu i współtwórca Cube Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marcin Michalski założył agencję Digital Hunters

Agencję Digital Hunters założył Marcin Michalski, strateg, twórca, lider i od ponad 20 lat pasjonat digital marketingu. To też były członek zarządu i współtwórca sukcesu Cube Group.

– Swoje doświadczenie i kontakty w obszarze digital marketingu chcę przekazać tym, którzy szukają wysokiej klasy managerów na bardzo trudnym rynku pracy i we wcale nie łatwiejszym otoczeniu gospodarczym. Specjaliści od digital marketingu muszą mierzyć się z niższymi budżetami, ale na pewno nie mniejszymi celami sprzedażowymi. W związku z tym firmy potrzebują jeszcze skuteczniejszych, bardzo elastycznych i zwinnych managerów, którzy poradzą sobie z takim wyzwaniem. O ekspertów tego kalibru jest bardzo trudno na rynku i tylko przeprowadzona w przemyślany sposób rekrutacja może zaspokoić potrzeby firm – przekonuje Marcin Michalski.

Michalski ściśle współpracuje z Martyną Lińską, która posiada ponad dziesięć lat doświadczenia w obszarze digital marketingu i pracuje w Havas Media.

W Digital Hunters stworzyliśmy unikalny proces weryfikacji kluczowych kompetencji niezbędnych do skalowania praktycznie każdego biznesu za pomocą digital marketingu. Biorąc pod uwagę nasze doświadczenie, a pracowaliśmy z setkami firm od korporacji po startupy, jesteśmy w stanie połączyć potrzeby firmy z realnymi kompetencjami rekrutowanego managera – mówi Martyna Lińska.

Agencja Digital Hunters chce uprościć proces rekrutacji z punktu widzenia zatrudniającego - chodzi o zbudowanie długotrwałej współpracy pomiędzy pracownikiem i pracodawcą, która przełoży się na realizację celów biznesowych.

- Firmy potrzebują stabilnych kadr, aby realizować cele długofalowe. To wymaga zmiany w podejściu do procesu rekrutacyjnego. Nie działamy jak regularny headhunter, który sprawdza CV i prowadzi krótką rozmowę, badając motywację do zmiany pracy. Taki sposób prowadzenia rekrutacji realizuje tylko cel finansowy obu stron i tak naprawdę dla head huntera nie jest ważne czy manager zostanie w firmie na dłużej. Od Digital Hunters przedstawiciele firm nie dostaną nawet CV kandydatów, bo z reguły nic ciekawego z niego nie wyczytają. Natomiast klienci agencji zostaną zaproszeni na spotkanie ze szczegółowo wyselekcjonowanymi kandydatami, którzy spełnią kluczowe kryteria najpierw omówione z przedstawicielami firmy - dodaje Michalski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej