Agencja Hakuhodo wygrała paneuropejski przetarg reklamowy Hondy

Honda Europe rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno - kreatywną w Europie. Do współpracy wybrała japońską agencję Hakuhodo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Hakuhodo wygrała paneuropejski przetarg reklamowy Hondy

Honda Europe podpisze umowę z Hakuhodo na okres trzech lat. Agencja będzie odpowiadać za obsługę strategiczno-reklamową firmy na większości europejskich rynków. Choć kontraktu jeszcze nie podpisano, agencja już została poinformowana o decyzji tego producenta samochodów.

Hakuhodo pokonała w przetargu takie agencje, jak Mcgarrybowen, Joint i Wieden+Kennedy London. Z tą ostatnią agencją Honda będzie kontynuować współpracę przy takich projektach, jak np. sponsoring Channel 4.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że niepewność Brexitu zmusiła koncern Honda do wyboru agencji o silniejszej pozycji w Europie, niż londyńskie agencje Wieden+Kennedy, Mcgarrybowen czy Joint. Hakuhodo, które ma dominującą pozycję w rejonie APAC, ma też swoje biura w Niemczech.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę