Agencja JosDeVries pracuje nad nową koncepcją sklepów Intermarché

Agenca JosDeVries zajmie się stworzeniem kompleksowej koncepcji oferty marketów spożywczych Intermarché w Polsce. Zaprojektuje też sklep realizujący założenia marki należącej do Grupy Muszkieterów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

- Liczymy, że wybór JosDeVries pomoże nam opracować koncepcję handlową dla naszych marketów spożywczych, tak by kompleksowo realizowała założenia marki Intermarché w ramach nowej platformy, która już za chwilę ujrzy światło dzienne. Dzięki tej współpracy zbliżymy się do oczekiwań współczesnych klientów - mówi Tomasz Walkowiak, członek zarządu ds. marketingu w Intermarché.

Firma nie ujawnia żadnych szczegółów dotyczących nowego konceptu swoich placówek handlowych.

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu. O wyborze agencji JosDeVries zdecydowało usystematyzowane podejście agencji do planowania przyszłej koncepcji handlowej sieci  supermarketów spożywczych.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. Intermarche rozstrzygnęło przetarg na obsługę reklamową, wybierając do współpracy agencję reklamową BBD&tribal.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową