Agnieszka Kos-Podlaska dyrektorem sprzedaży digital w Burda Media

Od grudnia br. Agnieszka Kos-Podlaska dołączyła do Burda Media Polska i objęła stanowisko digital sales directora. Poprzednio pracowała w Edipresse Polska.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Kos-Podlaska dyrektorem sprzedaży digital w Burda Media
Agnieszka Kos-Podlaska, fot. Burda Media Polska

Do zadań Kos-Podlaskiej należy realizacja projektów i budżetów digital wydawnictwa oraz nadzór nad działem sprzedaży digital. Raportuje do Michała Helmana, chief commercial oficer w Burdzie.

Poprzednio Agnieszka Kos-Podlaska pracowała w Edipresse Polska jako dyrektor ds. klientów strategicznych i new business, a wcześniej na stanowisku dyrektora biura reklamy digital lifestyle (odpowiadała za realizację budżetów w Wizaz.pl, Polki.pl, Gotujmy.pl, Party.pl i Viva.pl).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-instyle-w-polsce-burda-skupia-sie-na-elle-glamour-i-gali,7171194121684609a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe