Agora z zespołem sprzedaży dla Sport.pl. Kieruje nim Artur Grochowski

Agora utworzyła zespół zajmujący się sprzedażą oferty reklamowej dla grupy Sport.pl. Jego dyrektorem został Artur Grochowski, po dwóch latach wracający do firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Agora z zespołem sprzedaży dla Sport.pl. Kieruje nim Artur Grochowski
Artur Grochowski

Nowo utworzony zespół liczy pięć osób. Będzie zajmował się przygotowaniem oraz sprzedażą ofert reklamowych dedykowanym produktom z grupy Sport.pl - od serwisu poprzez aplikacje mobilne aż po serwisy tematyczne jak PolskaBiega.pl czy Fitness.Sport.pl.

- Jest to odpowiedź na wzrastające zainteresowanie rynku ofertami sportowymi i rekreacyjnymi - podaje spółka.

Artur Grochowski w przeszłości przez kilkanaście lat związany był z Agorą, gdzie był m.in. szefem sprzedaży lokalnej Gazeta.pl. W latach 2006-2013 jako dyrektor wydawniczy serwisu Sport.pl odpowiadał za biznes i promocję serwisu. W 2013 roku odszedł ze spółki i został dyrektorem obsługi klienta w agencji Komunikacja Plus. Następnie przez rok pracował w firmie Content Media, gdzie kierował projektem think:sport.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w grudniu ub.r. Sport.pl miał 1,72 mln użytkowników i zanotował 64,6 mln odsłon (zobacz zestawienie serwisów tematycznych).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję