Akcja Shell "Moc okazji we wtorki i czwartki" do końca roku

Shell dokłada bonus do akcji „Moc okazji we wtorki i czwartki". Klienci mogą otrzymać 50 proc. rabatu na najwyższy program myjni, do 40 proc. rabatu na produkty Philips, a także kupić zimowy płyn do spryskiwaczy 2 l za 14,99 zł.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Akcja Shell "Moc okazji we wtorki i czwartki" do końca roku

Do trwającej już kilka miesięcy akcji „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”, w ramach której kierowcy mogą wypróbować paliwa premium Shell V-Power w cenie paliw podstawowych: we wtorki Shell V-Power 95, a w czwartki Shell V-Power Diesel, została dobudowana moc okazji.

Do końca roku klienci, którzy przyjadą na stacje Shell we wtorek lub czwartek, będą mogli otrzymać 50 proc. rabatu na najwyższy program myjni. W zależności od oferty, która może się różnić na poszczególnych stacjach, klienci będą mogli skorzystać z programu Perfect Shine, Lux Plus lub Perfect Wash.

Promocja nie obowiązuje w przypadku transakcji z użyciem kart paliwowych i nie łączy się z innymi promocjami (z wyłączeniem promocji paliwowych).

Kolejny bonus Shell oferuje uczestnikom programu Shell ClubSmart. Mogą otrzymać nawet 40 proc.  rabatu na sprzęty marki Philips - żelazko parowe, odkurzacz workowy, nawilżacz i odświeżacz powietrza.

Kupon można otrzymać na trzy sposoby: we wtorek lub w czwartek dokonać zakupu na stacji z użyciem karty Shell ClubSmart powyżej 10 zł (z wyłączeniem produktów alkoholowych, tytoniowych oraz farmaceutycznych); we wtorek lub czwartek wymienić na stacji 300 punktów Shell ClubSmart na jeden kupon; w dowolny dzień tygodnia wymienić 300 punktów Shell ClubSmart na jeden kupon na stronie Shellsmart.com lub w aplikacji.

Każdy kupon to 10% rabatu na produkty marki Philips. Kupony z rabatem  można łączyć i w ten sposób otrzymać nawet 40% zniżki. Promocja trwa od 17.11.2020 r. do 28.12.2020 r. lub do wyczerpania puli kuponów.

To już druga odsłona akcji. Za przygotowanie materiałów ATL i BTL odpowiada agencja Ogilvy, drukiem materiałów na stacje oraz logistyką zajęła się Altavia. Realizacją działań PR zajmuje się agencja Hill+Knowlton Strategies.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK