Albedo wzmacnia szeregi

Do zespołu poznańskiej agencji Albedo Marketing dołączyło siedemnowych osób. Zasilone zostały działy: client service, fulfillmentoraz kreacji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Joanna Fabisz, która objęła stanowisko Graphic Designer,dotychczasowe doświadczenia zdobywała w agencjach Soul and Mind,Strongform oraz V&P. Pracowała przy projektach dla takichklientów jak: Lidl, Zielona Budka, Scandinavian Tobacco, Nivea orazEra.

Nową osobą w kreacji jest także Łukasz Matusz - również GraphicDesigner - trafił do Albedo z agencji reklamowej Fresh, gdzieodpowiedzialny był za kreację dla Nestle Pacyfic, Nivea orazJutrzenki.

W dziale fulfillment na stanowisku Fulfillment and ProductionExecutive rozpoczął pracę Łukasz Fidych. Przed przyjściem doAlbedo studiował na Wyższej Szkole Bankowej oraz w Sydney naAustralia Catholic University na kierunku MBA General.

Nowy Account Executive - Jakub Skitek - szlify accounckiezdobywał w innych poznańskich agencjach, w których zajmował sięobsługą m.in. takich marek jak Wrigley oraz Nivea. W Albedo będzieodpowiedzialny za projekty związane z nowym klientem - firmąRamirent.

Na stanowiskach Junior Account Executive do zespołu Albedodołączyły trzy studentki Akademii Ekonomicznej w Poznaniu: IzabelaMaziuk, Karolina Mackiewicz oraz Gosia Kłys. Do ich zadań należywsparcie zespołów obsługujących takich klientów Albedo jak: Henkel,Indesit oraz Philips Lighting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami