Alert Media Communications ma nowe logo

Agencja public relations Alert Media Communications zmieniła identyfikację wizualną i logotyp. Pretekstem jest dwudziestolecie agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Alert Media Communications ma nowe logo

Alert Media Communications ma nową identyfikację wizualną i logo.

- Dotychczasowy logotyp znakomicie się sprawdzał się przez całe dwie dekady – wciąż graficznie wyglądał wyraziście. Precyzyjnie skonstruowany dawał rozpoznawalność i trafnie komunikował atrybuty marki Alert Media. Nowe logo to wersja uwspółcześniona na potrzeby estetyki lat dwudziestych naszego wieku – powiedział Adam Łaszyn, CEO Alert Media Communcations. 

Nowy logotyp agencji wciąż oparty jest o dwa kolory marki: pomarańczowy – symbolizujący kreatywność i podejście „out-of-the-box" oraz szary – wskazujący na solidność oraz wysoki poziom know-how i jakości wykonywanych usług.

Stare logo agencji:

Nowe Logo agencji:

grafika

- Po 20 latach w identyfikację wizualną włożyliśmy więcej wyrafinowania i dynamiki. Kluczowy pozostał sygnet logotypu w postaci splotu w centrum graficznej emanacji brandu Alert Media. Ten splot to relacje. Dobrze tworzone relacje. Trwałe. Zawsze będą w jądrze naszej marki, agencji, naszego zespołu – dodał Adam Łaszyn.

Autorem nowej wersji logotypu Alert Media jest warszawska graficzka Taisa Mikołajczyk, z którą agencja współpracuje od ponad 15 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek