All Screen Planner od OMD - wspólne planowanie kampanii w telewizji i na YouTubie

Dom mediowy OMD wprowadza platformę All Screen Planner pozwalającą optymalnie planować emisję reklam w telewizji i na YouTubie. Firma przekonuje, że przynosi to duże oszczędności.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

All Screen Planner jest oparty na połączenia wyników oglądalności telewizji dostarczanych przez Nielsen Audience Measurement i danych wyświetleń materiałów wideo na YouTubie. Na tej podstawie narzędzie definiuje optymalne parametry kampanii w danej grupie celowej.

Przedstawiciele OMD wyjaśniają, że wprowadzenie tego narzędzia to ich odpowiedź na rosnącą fragmentaryzację rynku telewizyjnego, malejącą efektywność w budowaniu zasięgów przez reklamy w telewizji i wzrost znaczenia wideo w internecie. - Przeprowadziliśmy szereg kampanii testowych i ich wyniki były zgodne z oczekiwaniami. All Screen Planner pozwala zoptymalizować zasięgi kampanii wideo w telewizji i na YouTubie - przekonuje Jakub Bierzyński, CEO firmy.

OMD zapowiada, że oferta All Screen Plannera będzie poszerzana o kolejne serwisy wideo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?