„Jak tak, to Allegro” w nowym cyklu reklam

Pod hasłem „Jak tak, to Allegro” ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa, skupiająca się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie. Działania przygotowała agencja DDB Warszawa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Jak tak, to Allegro” w nowym cyklu reklam

W odpowiedzi na zmieniające się preferencje konsumentów, Allegro prezentuje nową międzynarodową strategię komunikacyjną, która kładzie nacisk na codzienność i spełnianie różnorodnych potrzeb konsumentów poprzez szeroką selekcję produktów dostępnych na platformie.

Nowa komunikacja Allegro

- Nowa podejście do komunikacji to nie tylko kolejny krok w rozwoju Allegro, ale także reakcja na rosnące zapotrzebowanie klientów na bardziej spersonalizowane doświadczenia zakupowe. To już pewne: w sieci kupować będziemy już tylko więcej, częściej, eksplorując kolejne kategorie, sięgając po nowości i zaspokajając potrzeby z każdej dziedziny. Na tak rysującą się przyszłość udzielamy prostej odpowiedzi: Jak tak, to Allegro - Wojciech Bogdan, chief marketing and FinTech officer w Allegro.

Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na roli platformy w spełnianiu bardziej i mniej typowych potrzeb konsumentów. Nowa komunikacja ma być lekka, zabawna i bliska doświadczeniom codzienności.

Pierwsza kampania Allegro w nowej odsłonie ukazała się 15 kwietnia. Przedstawia historię wielu różnych bohaterów w życiowych sytuacjach, w których z pomocą przychodzi im największy polski marketplace z bogatą ofertą produktów i dostępnych kategorii. Nowa strategia ma charakter międzynarodowy, co podkreśla istotną rolę Allegro w branży e-commerce w regionie.

 - Nasza platforma działa w oparciu o te wartości: wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba – Allegro ma na nią odpowiedź. Dzięki takiemu podejściu możemy oferować unikalne usługi dostosowane do różnych wymagań naszych konsumentów, takie jak Allegro Smart!, Gwarancja Najniższej Ceny czy atrakcyjne okazje w ramach Allegro Days – mówi Karolina Sytnyk, brand management expert w Allegro.

Kampanię wesprą różnorodne formaty telewizyjne, VOD, YouTube, display, outdoor, CLP, social media.

Strategię, koncept kreatywny oraz nadzór produkcyjny nad nową platformą komunikacji powierzono agencji DDB Warszawa. Spoty w reżyserii Kuby Michalczuka wyprodukował dom produkcyjny Moon Films. Za zakup mediów w Polsce odpowiada Starcom a na rynku czeskim PHD Media oraz Allegro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

65 nagród na 26. edycji Effie Awards Poland. Tryumf DDB Warszawa, Zenith i McDonald's

65 nagród na 26. edycji Effie Awards Poland. Tryumf DDB Warszawa, Zenith i McDonald's