Allegro promuje aplikację mobilną darmową dostawą dla klientów płacących kartami Visa

Ruszyła promocja aplikacji mobilnej Allegro obejmująca bezpłatną dostawę zamówienia (do 25 zł), o ile kupujący płaci za to kartą Visa. Ofertę wspiera kampania reklamowa w telewizji i internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Allegro promuje aplikację mobilną darmową dostawą dla klientów płacących kartami Visa

W ramach promocji każdy użytkownik aplikacji mobilnej Allegro, który dokona w niej dowolnych zakupów i zapłaci za nie kartą Visa, otrzyma kupon o wartości do 25 zł na pokrycie kosztów dostawy zamówienia. Przy koszcie dostawy przekraczającym tę kwotę uczestnik promocji płaci tylko za nadwyżkę. Akcja potrwa do 16 listopada, w tym czasie konkretny użytkownik może dokonać 20 promocyjnych zakupów.

- Poprzez promocję staramy się zachęcić internautów naszego serwisu do dokonywania zakupów z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Allegro i przekonać ich, że płatność kartą Visa z poziomu urządzenia mobilnego jest równie wygodna i szybka, jak w wypadku opłacania kartą transakcji online dokonywanej poprzez komputer lub laptop - tłumaczy Patryk Bukowiecki, szef działu mobilnego w Allegro.

Allegro swoją aplikację mobilną reklamowało intensywnie w letniej kampanii, której bohaterami były smartfony i tablety zachowujące się jak ludzie (zobacz szczegóły). W sierpniu br. serwis zanotował 79,8 mln krajowych odsłon mobilnych (według Megapanelu PBI/Gemius - więcej na ten temat).

 

To druga wspólna promocja Allegro i Visy w br. W ramach poprzedniej akcji, prowadzonej w marcu, prezentowano zalety płacenia kartami Visa za zakupy internetowe, a płacący w ten sposób użytkownicy Allegro zyskiwali 20 zł zniżki na kolejne zakupy w serwisie.

- Coraz więcej osób wykorzystuje swoje urządzenia mobilne do dokonywania zakupów w internecie - chcemy, by jak najwcześniej w ich świadomości zaczęło funkcjonować przekonanie, że kartą Visa mogą bezpiecznie zapłacić za zakupy online także tą drogą - komentuje Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe ds. rozwoju biznesu i marketingu w Europie Środkowo-Wschodniej.

Obecną promocję wspiera kampania reklamowa obejmująca przede wszystkim telewizję (30- i 15-sekundowe spoty m.in. w TVN, Polsacie, Polsat Sport, Polsat Film, SPI Filmbox, Comedy Central, SPI Kino Polska, Discovery Historia, National Geographic, TVN 24, TVN 24 Biznes i Świat, BBC Lifestyle, Discovery Channel, MTV Polska, AXN, Eska TV, Comedy Central Family, Animal Planet, TVN Style), internet (m.in. serwisy Grupy Allegro) oraz outdoor (ekrany bankomatowe).

Kreacją i produkcją reklam zajęły się agencje Bardzo i Tribal DDB, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek