Allegro uruchomiło dział do kampanii w modelu programmatic

Allegro zakończyło budowanie i wdrożenie własnego działu planowania i realizacji kampanii online w modelu programatycznym. Kilkuosobowy zespół pod kierownictwem Justyny Kulpy realizuje już własne kampanie. Platformę w jego uruchomieniu wspierała firma Stars.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
4 komentarze
Allegro uruchomiło dział do kampanii w modelu programmatic

- Nasze aktywności w sferze programmatic do końca ubiegłego roku odbywały się w sposób zdywersyfikowany i we współpracy z domem mediowym. Podjęliśmy jednak decyzję o pełnej integracji in-house funkcji zakupu kampanii digital w modelu programmatic, tak by w jeszcze większym stopniu prowadzić działania data-driven w naszej skali działania - mówi Adam Szałamacha, brand group manager w Allegro, do którego raportuje nowy zespół.

W projekcie Allegro wspierane było przez specjalistów Stars, którzy odpowiadali za zaplanowanie i wdrożenie operacyjne całego projektu, w tym za pomoc w projektowaniu niezbędnych zasobów i dostosowaniu procesów biznesowych. Dla Stars był to już kolejny projekt z zakresu in-housing po projekcie dla Volkswagen Group Polska.

Na czele zespołu In-House w Allegro stoi Justyna Kulpa, od 13 lat związana z Allegro. Do zespołu należą również m.in.: Ewa Czerska, Magdalena Mieszawska i Anna Zborowska.

- Udało nam się połączyć wiedzę nt. technologii stosowanych w naszej firmie i specyfiki kampanii Allegro z wiedzą nt. technologii i stosowania technik w zakupach programmatic na dużą skalę oraz jasnych procedur, które do naszej transformacji cyfrowej wniósł Stars - mówi Justyna Kulpa, brand management expert, jednocześnie odpowiedzialna za in-house w Allegro.

Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce. Według badania Mediapanel w kwietniu br. serwis Allegro.pl zanotował 18,81 mln użytkowników i 64,4 proc. zasięgu, a jego aplikacja mobilna - 10,01 mln użytkowników i 34,3 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-punkty-odbior-saloniki-kolporter-ile-kosztuje-jak-wybrac,7170193017034369a ##

W połowie br. Allegro zacznie instalować własne automaty do odbioru i nadawania przesyłek, do końca roku chce mieć ich 1,5 tys. Dostawą urządzeń zajmie się spółka Modern - Expo, z którą Allegro na początku marca podpisało list intencyjny.

Miesiąc wcześniej Allegro zapowiedziało, że uruchomi pod Warszawą centrum logistyczne o powierzchni ponad 65 tys. m2, w którym pracę znajdzie 1,2 tys. osób. W centrum zamierza realizować nową usługę logistyczną dla firm obejmującą m.in. przechowywanie, pakowanie i wysyłkę towarów. Usługa ma zostać wprowadzona w br.

Komentarze (4)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

TVP szykuje benefis Jacka Fedorowicza. Na scenie gwiazdy kabaretu

TVP szykuje benefis Jacka Fedorowicza. Na scenie gwiazdy kabaretu

Rusza rekrutacja do IAA Polska Marketing Masterminds. W gronie mentorów Brzoska, Kieli i Olechowski

Rusza rekrutacja do IAA Polska Marketing Masterminds. W gronie mentorów Brzoska, Kieli i Olechowski

Metro i Mój Dom z pozytywnymi decyzjami KRRiT

Metro i Mój Dom z pozytywnymi decyzjami KRRiT

Duolingo wprowadza nową platformę reklamową dla pokolenia Z

Duolingo wprowadza nową platformę reklamową dla pokolenia Z

Nowości w radiowej Jedynce. Leszek Jażdżewski poprowadzi "Kwestię sporną"

Nowości w radiowej Jedynce. Leszek Jażdżewski poprowadzi "Kwestię sporną"