Allianz wybrał GroupM do globalnej obsługi mediowej

Firma ubezpieczeniowa Allianz Group rozstrzygnęła przetarg dotyczący globalnej obsługi mediowej. Do współpracy wybrała GroupM (należą do niej takie agencje mediowe, jak Wavemaker, Mindshare, EssenceMediacom).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Allianz wybrał GroupM do globalnej obsługi mediowej
Shutterstock.com

Rozstrzygnięcie przetargu przez Allianz Group i wybór GroupM polega na utrzymaniu dotychczasowej współpracy z agencją EssenceMediacom, która już pracuje dla ubezpieczyciela na 9 rynkach, w tym w Stanach Zjednoczonych. 

Teraz ta współpraca - w ramach zakończonego przetargu - zostanie rozszerzone o kolejnych 20 rynków na świecie. 

I tak agencja Mindshare będzie obsługiwać około dwie trzecie rynków światowych, natomiast mSix&Partners będzie wspierać Allianz w Niemczech, gdzie ma swoją siedzibę.

Wcześniej Allianz mediowo pracował na różnych rynkach z takimi agencjami, jak Omnicom, Publicis i Jellyfish.

Według najnowszych danych COMvergence, Allianz wydaje na reklamy w mediach koło 240 milionów dolarów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe