„Always in motion” - OMD zmienia identyfikację

Dom mediowy OMD wprowadza nową identyfikację wizualną opartą na haśle „Always in motion”. Jej głównym elementem jest logotyp w pięciu wariantach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa identyfikacja domu mediowego OMD ma podkreślać jego najważniejsze atuty: umiejętność identyfikowania i dynamicznego dostosowywania się do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości medialno-komunikacyjnej. Tę zmienność odzwierciedla claim firmy „Always in motion” oraz jej logotyp w pięciu wersjach obrazujących ruch.

grafika

- Zawsze rozumiałem potrzebę zmian i starałem się przewidzieć kierunek, w jakim podąży rynek. Innowacja napędza moją wizję firmy i definiuje styl pracy jej zespołów - przekonuje Jakub Bierzyński, założyciel i szef OMD. - Obecny rebranding rozpoczyna również serię inwestycji w kolejne po RTB innowacyjne narzędzia, mające na celu umacnianie naszej przewagi konkurencyjnej - zapowiada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"