„Always in motion” - OMD zmienia identyfikację

Dom mediowy OMD wprowadza nową identyfikację wizualną opartą na haśle „Always in motion”. Jej głównym elementem jest logotyp w pięciu wariantach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa identyfikacja domu mediowego OMD ma podkreślać jego najważniejsze atuty: umiejętność identyfikowania i dynamicznego dostosowywania się do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości medialno-komunikacyjnej. Tę zmienność odzwierciedla claim firmy „Always in motion” oraz jej logotyp w pięciu wersjach obrazujących ruch.

grafika

- Zawsze rozumiałem potrzebę zmian i starałem się przewidzieć kierunek, w jakim podąży rynek. Innowacja napędza moją wizję firmy i definiuje styl pracy jej zespołów - przekonuje Jakub Bierzyński, założyciel i szef OMD. - Obecny rebranding rozpoczyna również serię inwestycji w kolejne po RTB innowacyjne narzędzia, mające na celu umacnianie naszej przewagi konkurencyjnej - zapowiada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]