Amadeusz Braksator w nowej kampanii masła

Wraz z początkiem września wystartowała kampania marki Łaciate. Hasło „Gotuj jak po maśle!” przyświeca działaniom promocyjnym Mlekpolu, których twarzą został popularny influencer kulinarny Amadeusz Braksator.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Amadeusz Braksator w nowej kampanii masła

Twarzą kampanii „Gotuj jak po maśle” marki masła Łaciate jest influencer Amadeusz Braksator. Pokaże on na swoim kanale dwanaście przepisów, które są odpowiedzią na konkretne, codzienne wyzwania. To m.in. wytrawne gofry, naleśniki, pomysły na obiad lub romantyczną kolację.

– W filmach posłużyliśmy się ciekawą koncepcją, w której używając restauracyjnej terminilogii, rozwiązujemy domowe problemy. Wystawka w 20 minut, trudny klient czy goście bez rezerwacji –  z Łaciatym gotowanie idzie jak po maśle, a nietypowe sytuacje są szansą na zabłyśnięcie w gronie najbliższych – komentuje Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol.

Za koncepcję kampanii i przygotowanie materiałów odpowiadała agencja reklamowa IQ Marketing. Filmy z przepisami będą pojawiać się w social mediach 3 razy w miesiącu, a na kanale influencera nawet częściej. Będą też emitowane na TikToku, Instagramie, Facebooku i YouTube Shorts. Ich wsparciem będzie kampania bannerowa. 

Kampania „Gotuj jak po maśle!” potrwa do końca roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe